dimecres, 28 de novembre del 2018

PLATINIUM END


Benvolgut alumnes i professors de l'Ins Salvador Sunyer,

Soc l'Alèxia de 1r i abans de marxar de l'institut us he volgut deixar la meva recomanació de lectura. 



El protagonista d'aquesta història és Mirai Kakehashi, un estudiant de baxillerat. 

En Mirai havia perdut  l'esperança de viure i es volia suïcidar. Quan estava a punt de matar-se, va ser rescatat per un àngel guardià anomenant Nasse.
  
Aquesta àngel ha estat escollida especialment per protegir i fer feliç en Mirai. L'àngel  li entrega uns poders, que són unes ales per tenir supervelocitat i, en un braç, fletxes blanques que serveixen per matar i en l'altre braç, fletxes vermelles per controlar gent. 


Mirai és un dels 13 candidats escollits per àngels de diferents categories per ser Déu, per conseguir-ho s'han de matar entre ells. La data màxima és 999 dies.


Us el vull recomenar primer de tot perquè m'encanten els Mangas com a gènere i en segon lloc  perquè aquest és un manga d'acció, fantasia i aventura.  Ho té tot i, a més a més, et fa pensar. Normalment no llegeixo Mangas com aquest, pero m'agraden molt.

Espero que us animeu a llegir-lo i que m'envieu la vostra opinió. M'agradarà tenir contacte amb tots vosaltres. Un petó MOLT I MOLT GRAN.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada