dimecres, 22 de febrer del 2017

LA CASA SOTA LA SORRA

Sóc la Berta Serrat de 1rB i de biblioteca d'aula m'he llegit La casa sota la sorra de Joaquim Carbó. Vaig escollir aquest llibre perquè la meva mare me n'havia parlat i tenia curiositat. No me n'he penedit, m'ha agradat molt.



Aquest llibre va de un noi que es diu Pere Vidal i que busca feina. Un bon dia veu un anunci al diari que ofereix molts diners a canvi d'una missió secreta. Aquí comença totes les seves aventures que el porten a una casa sota la sorra, al desert. En Henry Balua i en Pere Vidal es fan molt amics durant el viatge.
Aquí sota teniu una imatge en còmic dels personatges principals:
     Pere Vidal                  Henry Balua           Senyor Ti
 
Aquest curs aquest llibre celebra els 40 anys de la seva publicació, l'escriptor ja en té 85.  En Joaquim Carbó ha escrit centenars de llibres juvenils que segur que tots estan molt bé. Abans de llegir-me La casa sota la sorra ja m'havia llegit un altre llibre seu: L'home que es va aturar davant de casa. Em va entusiasmar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada